FAQ

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Wciąż nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Przejrzyj zawartość tego działu, a jeśli nie znajdziesz w nim odpowiedzi, skontaktuj się z naszym konsultantem pisząc na adres: kontakt@sonotec.pl .

Kliknij na pytanie, dla którego szukasz odpowiedzi.

Cena wysyłki uzależniona jest od całkowitej wagi oraz rozmiaru paczki. Całkowity koszt dostawy zostanie wyświetlony w podsumowaniu Twojego zamówienia. Zamówienia na sumę powyżej 1000 zł wysyłamy za darmo.

W naszym sklepie zapłacić można przelewem bankowym lub kartą kredytową. Akceptujemy również transfery pieniężne Paypal. Obsługę płatności on-line zapewnia serwis transferuj.pl

Orientacyjny czas dostawy zależy od aktualnej dostępności wybranych towarów. Produkty dostępne na magazynie wysyłamy najpóźniej na następny dzień. W przypadku produktów chwilowo niedostępnych czas wysyłki może przedłużyć się do 5 dni roboczych.

Tak, realizujemy także wysyłki za granicę. W celu ustalenia kosztów prosimy o kontakt mailowy: info@bluetone.pl lub skorzystanie z naszego formularza dla klientów.

Na każdy produkt zakupiony otrzymujesz 24 miesięczną gwarancję. Gwarancja obejmuje wady fabryczne, natomiast nie obejmuje defektów powstałych na skutek niewłaściwego używania towaru. Pamiętaj o tym by zachować paragon lub potwierdzenie dokonania zakupów w naszym sklepie.

Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do Bluetone na własny koszt.